Speel met een ei op poten en ren zo hard als je kunt over een baan vol gevaren om de eierdop aan het eind te halen!
Verdien Egg Points door levels te voltooien en krijg extra punten voor het uitvoeren van taken. Gebruik je Egg Points om de HP, Snelheid en Schaal van je ei te verbeteren.