SAMURAI WARRIORS: Chronicles 3
Ontdek alternatieve versies van de Japanse geschiedenis en ontmoet generaals die honderden jaren geleden leefden in het Sengoku-tijdperk. Je hebt zowel strategisch inzicht als zwaardvechtkunsten nodig om te zegevieren in veldslagen waarin je steevast in de minderheid bent. Gebruik het touchscreen om te wisselen tussen maximaal vier speelbare personages in realtime en om bevelen te geven aan je troepen op het hele slagveld.
Zorg dat het moreel van je manschappen op peil blijft en breek de wil van je vijanden om door te vechten. Je kunt gebruikmaken van tal van verschillende aanvallen om elke vijandelijke soldaat tegen te houden. Je kunt nu superkrachtige Hyper Actions gebruiken, of de strijd in je voordeel beslechten met War Arts die extra ervaringspunten opleveren, je bewegingssnelheid vergroten en meer! Als je in de strijd bepaalde doelen volbrengt, krijg je ook nieuwe illustraties voor in je Battle History.
In de Challenge Mode moet je een aantal missies na elkaar volbrengen binnen een bepaalde tijd, terwijl duizenden vijanden je het leven zuur proberen te maken! Als je je doel bereikt, kun je je scores zelfs in de online ranglijsten zetten om te zien hoe goed je bent in vergelijking met andere veldheren.
Duizenden vijanden en spectaculaire veldslagen staan je te wachten in SAMURAI WARRIORS: Chronicles 3 voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!