Sayonara UmiharaKawase
Je zult in elk level moeten nadenken over de route die je kiest, zoals in een puzzelgame. Deze game zit echter ook boordevol actie. Om te overleven moet je namelijk de wildste capriolen uithalen met je vislijn. Maak gebruik van checkpoints waar je opnieuw kunt beginnen, en vertraag de game om je voorzichtig door de levels heen te bewegen. Als je verbinding maakt met het internet, kun je bovendien jouw positie in de ranglijst vergelijken met die van andere spelers uit jouw regio!