Shovel Knight: Treasure Trove
Maar dat is lang niet alles! Shovel Knight: Treasure Trove bestaat ook nog eens uit drie aanvullende campagnes die op zichzelf ook weer complete games zijn! Bestuur Plague Knight, Specter Knight en King Knight in hun eigen avonturen, terwijl King Knight later voorbij komt als gratis update!* Tezamen vormen ze een grootse, meeslepend saga!
Met een volledig functionele uitdagingsstand, en een spelstand waarin je van lichaam verandert, kun je nog wel een tijdje doorgraven. Met Shovel Knight: Treasure Trove, krijg je het hele pakket. Bewaak de waarden van de Graafschap, verdien relikwieën en rijkdom, en neem de daadwerkelijke mening van rechtspraak op de schop!
Met deze gratis aanvullende content kunnen spelers een nieuwe queeste beleven met de markante magiër Plague Knight. Help deze getikte tovenaar bij het brouwen van de ultieme toverdrank, het Serum Supernus, door de nodige ingrediënten te stelen van zijn voormalige strijdmakkers, de ridders van de Order of No Quarter.
Speel levels opnieuw met de explosieve nieuwe krachten van Plague Knight. Blaas vertrouwde levels op om nieuwe doelen te bereiken. Gebruik bommen om moeiteloos over voorheen lastige obstakels te springen, en verpulver vijanden met allerlei bommen en toverdrankjes.
Gooi een nieuw Alchemy System in de strijd om je buit te veranderen in power-ups en uitrustingen. Verzamel in elk level nieuwe recepten en ingrediënten om nog krachtigere brouwsels te maken en korte metten te maken met oude en nieuwe vijanden.
In de Challenge Mode en Feats vind je opnieuw speed-runs, gevechten met eindbazen en andere uitdagingen waar zelfs de meest ervaren tovenaars hun uiterste best voor moeten doen!