SpeedX 3D
SpeedX 3D voor Nintendo 3DS is een indrukwekkende tunnelracer die de vaardigheden van de speler op de proef stelt en de speler in een trance brengt dankzij de elektronische muziek en hypnotiserende graphics.
SpeedX 3D biedt vier spelmodi die de speler onderdompelt in steeds spannender wordende omgevingen, met een snelheid die per seconde toeneemt. De vraag is echter: hoe ver kom je zonder je concentratie te verliezen?