Duik in het diepe voor een strategisch gevecht onder water! Verzamel een vloot onderzeeërs en breng je tegenstanders tot zinken in Steel Diver: Sub Wars. Bestuur je duikboot vanuit eerstepersoonsperspectief, bepaal zelf de snelheid, diepte en koers van je boot, en win de slag met tactiek en moed!
In de betaalde Premium-versie kun je 24* unieke onderzeeërs vrijspelen en besturen in zeven verschillende missies. Probeer de eerste twee missies en twee standaardduikboten zelf uit in de gratis versie!
Bind de strijd aan met andere kapiteins in spannende gevechten voor acht spelers via Local Play, of online via Nintendo Network. Deze stand is beschikbaar in zowel de gratis versie, als de Premium-versie.
Versla andere spelers om heer en meester over de golven te worden, of manoeuvreer je onderzeeër door de gevarieerde spelstand voor één speler. Gebruik tactiek en torpedo's om te zegevieren in Steel Diver: Sub Wars!