Sumico
In Sumico zoek je getallen en wiskundige symbolen als plussen en minnen bij elkaar om sommen te maken waarmee je doelgetallen wegspeelt. Sumico biedt een campagne met 82 levels en de spelstand Endless, waarin je net zo lang doorgaat tot je niet verder kunt. In elk geval staan er een hoop getallen en symbolen op je te wachten. Veel plezier!