Swords & Soldiers 3D
Bereid je voor op een ontmoeting met een onnatuurlijk grote peper: Swords & Soldiers 3D is hier!
Herschrijf de geschiedenis en voer het bevel over de gewelddadige Vikings, de listige Azteken of de vindingrijke Chinezen op een wereldwijde missie om de gunsten van de goden te winnen!
Swords & Soldiers 3D is een zijwaarts scrollend strategiespel waarin je een compleet leger aanstuurt en vernietigende magische krachten hanteert. Sloop het kasteel van je vijanden aan het einde van deze tweedimensionale slagvelden en leid je troepen naar de overwinning!