Spanningsmeesters Kazuya Asano en Takemaru Abiko schotelen je een nieuwe draai aan een oeroud genre voor, en doen spelers de betekenis van uit onschuld geboren angst ervaren.
Je ontwaakt aan boord van Starship Damrey, het ruimteschip waaraan het spel zijn titel ontleent, om te ontdekken dat je gevangen zit in een Cold Sleep-capsule. Je herinnert je niet hoe je er gekomen bent, of zelfs maar wie je bent.
Aan boord vind je geen uitleg of hints; de spelervaring stelt zelfontdekking en experimentatie centraal. Een onvoorstelbare waarheid ligt klaar voor ieder die bereid is haar te zoeken.
Durf je hoop te koesteren, of vaagt wanhoop de laatste sporen aan geestelijke gezondheid die je nog resten weg? Ontdek het mysterie van The Starship Damrey om erachter te komen.