Onderneem een onvergetelijke reis door de jungle en los de mysterieën van de 'vergeten tangrams' op, om de verloren afgodsbeelden van de eeuwenoude Maya-beschaving terug te vinden.
In Tangram Style ku je je tanden zetten in meer dan 600 tangrams, verdeeld over vier verschillende spelstanden en verzamel je vele, in tempelruïnes verborgen trofeeën.