The Legend of Dark Witch 3 Wisdom and Lunacy
The Legend of Dark Witch 3 - Wisdom and Lunacy is een side-scrolling game in 2D, vol actie en rondvliegende kogels.
Speel als Zizou en baan je een weg door verschillende levels met Shot- en Lord-aanvallen om je tegenstanders te verslaan. Speel een level uit door de eindbaas te verslaan, en voltooi de game door alle levels uit te spelen!
Als je de game opstart begin je aan de Opening Stage. Eens je deze hebt voltooid, word je begeleid naar het Stage Select Screen waar je kunt kiezen uit acht verschillende levels.
De Syega-fragmenten en Tres die je verzamelt tijdens de levels kunnen gebruikt worden om je personage te versterken. Nadat je een bepaald aantal vijanden hebt verslagen, of een bepaalde locaties hebt bereikt, kun je Syega-fragmenten ontvangen die zorgen voor een tijdelijke activatie van 'slots'.
Opmerking: als je op de New Nintendo 3DS-systeem speelt, kun je de 3D-functie voortdurend gebruiken. Als de game gespeeld wordt op een normaal Nintendo 3DS-systeem is het alleen mogelijk om de 3D-functie buiten de gameplayonderdelen te gebruiken, zoals bijvoorbeeld het menu.