Tiny Games – Knights & Dragons is het eerste deel in een serie minigame-verzamelingen voor kinderen. De uitstraling en de gameplay zijn afgestemd op kinderen, en de games bieden een korte spelervaring met sessielengten die passen bij de leeftijd.