Turtle Tale
Captain O'Haire en zijn bende Monkey Pirates zijn op strooptocht en hebben Turtle Island overgenomen. Gewapend met niets meer dan zijn waterpistool gaat Shelldon op avontuur om zijn eiland terug te pakken en de schurken een halt toe te roepen!
Dankzij de intuïtieve besturing en kleurrijke graphics is Turtle Tale een klassieke 2D-platformer die fans van retrogames met open armen zullen ontvangen.