Breng een spannende en avontuurlijke zomer door als Park Ranger in het prachtige National Park. Neem een kijkje in blokhutten en ga naar plekken met een overweldigende natuurlijke schoonheid zoals meren, bospaden en vergezichten. Organiseer activiteiten zoals varen, bergbeklimmen, paardrijden en mountainbiken.
Voer je taken als Park Ranger uit en bescherm de natuur door al het afval dat je vindt, te recyclen. Help bezoekers door voorwerpen die zij in het park zijn kwijtgeraakt, aan hen terug te geven.