VoxelMaker
Met VoxelMaker heb je een 3D-schilderdoek en een camera ineen. Laat je fantasie de vrije loop en maak de mooiste modellen!
In VoxelMaker kun je zowel knoppen als het touchscreen gebruiken. Op het bovenste scherm van je Nintendo 3DS-systeem kun je je modellen in 3D bekijken.