Het is niet gemakkelijk om lid te worden van de Academy. De meest illustere leden staan klaar om je uit te dagen in dit bijzondere spel waarin je puzzelvaardigheden en behendigheid op de proef worden gesteld. Laat zien hoe groot je talenknobbel is in WordsUp! Academy.
Er zijn zes spelstanden, waaronder de uitdagende Main Mode en de nieuwe Relax Mode, waarin je woorden op je gemak kunt ontdekken. De game is ook voorzien van de spelstanden uit het vorige deel, 3, 2, 1... WordsUp!
Breid je woordenschat uit in zes talen: Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Duits en Portugees. Je komt tienduizenden woorden tegen, dus dit is een perfecte aanvulling op andere taalcursussen! Je kunt je scores zelfs in de online ranglijsten plaatsen.