Zen Pinball 3D voor de Nintendo 3DS is de eerste 3D-versie van het succesvolle flipperspel. In het spel vind je vier prachtige kasten en de bal beweegt realistischer dan je ooit in een flipperspel meegemaakt hebt. Op online ranglijsten kun je zien hoe jij en andere spelers scoren, je kunt vrienden tijdens het spelen uitdagen, interactieve 3D-modellen bekijken en meer!
Zen Pinball 3D voor de Nintendo 3DS is de ultieme flipperbelevenis voor draagbare consoles.