Diox lokt de zombies met zijn lieve liedjes en vette gitaarsolo's en hij hakt ze neer met zijn machtige katana als ze dichtbij komen. Er gaat een gerucht de ronde dat er diep in het zombiegebied een super gitaarversterker bestaat die gebruikt kan worden om duizenden zombies in één keer te doden met een simpel gitaarakkoord.