3D MahJongg
3D MahJongg geeft je een enorme verscheidenheid aan levels, spelstanden en grafische thema's.
In 3D MahJongg, is het je doel om paren van gelijke stenen te maken en ze allemaal van het bord te spelen. Dit lijkt eenvoudig, maar je zult al snel ontdekken dat listige strategie, naast een klein beetje geluk, de sleutel tot succes is.
De gameplay is direct en intuïtief via het touchscreen. Op het 3D-scherm heb je een duidelijk overzicht, dat je naar eigen smaak aan kunt passen. Ook kun je genieten van zes geweldige visuele thema's waaronder 'Farm' en 'Zombies'.
In de Adventure-stand moet je 200 levels uitspelen om alle tegels en achtergronden vrij te spelen. Daarna kun je deze elementen in vrije gameplay gebruiken om je eigen levels te maken. Je kunt ook op elk gewenst moment wisselen tussen de klassieke regels en 'Rivers'-regels.