De avontuurlijke Titus is door zijn oudoom opgesloten in een spookkamer en hij heeft jou gevraagd om hem te helpen de magische betovering op te heffen. Om dit te doen moet je de uiterst mysterieuze puzzels van Azada oplossen.
Kraak de vele verschillende puzzels en vul de ontbrekende pagina's van het betoverde boek in om Titus uit zijn gevangenis te bevrijden.