Barbie Hondenshow Puppy's is een virtuele huisdierspel waarin spelers puppies trainen en verzorgen in een high fashion-spelomgeving, onder het toeziend oog van hun in-game mentor, Barbie. Het spel bevat zes beschikbare hondenrassen in puppyvorm, gebaseerd op basis van populariteit en stylingmogelijkheden.