Bowling Bonanza biedt 3D-actie voor zowel ervaren als nieuwe spelers. Pas je worp aan door je houding, de richting of het baleffect te veranderen. Of je nu een eenvoudige, makkelijke en leuke bowlinggame zoekt, of een realistische simulator, deze game is wat je zoekt!
Kies uit de standen Quick Play, Arcade, League en Tournament Game en ontdek de multiplayerstand voor maximaal vier spelers. Verder bevat de game computergestuurde tegenstanders met vijf verschillende moeilijkheidsniveaus, ranglijsten en een systeem waarin je je voortgang kunt meten. Kies uit meer dan tien bowlingbanen, meer dan 30 bowlingballen en meer dan tien kegelsets. Je kunt de ballen ook zelf aanpassen door het gewicht en de afmetingen te veranderen. Film je beste worpen en kijk de video’s later terug.