Chevrolet Camaro Wild Ride 3D
Race in indrukwekkend 3D met beroemde Chevrolet Camaro-auto’s. Test je vaardigheden tegen anderecoureurs op verraderlijke circuits over drie continenten.
Geniet van het uitzicht terwijl je door beroemde landschappen in Azië, Europa en de Verenigde Staten rijdt. Stel jezelf op de proef in drie afzonderlijke speelstanden: challenge, tijdsaanval en races voor twee spelers.