Cocoto Alien Brick Breaker
Reis door de 5 planeten van Cocoto’s wereld om ze tegen het buitenaardse vuur te beschermen door de raketten met je magische schild terug te kaatsen. Neem het tegen tal van vijanden met dolkomische wapens op en ontgrendel nieuwe krachten voor je schild.