Het laatste deel van Etrian op de Nintendo 3DS.
Etrian Odyssey Nexus is het ultieme dungeon-crawling-avontuur, met meer klassen, personages, gameplaysystemen en doolhoven dan elke andere game in de serie.
Kies bij het creëren van je personages uit negentien speelbare klassen en neem het op tegen de gevaarlijke wezens in Lemuria's vele doolhoven! Met vier moeilijkheidsgraden, auto-mapping en een groots opzichzelfstaand verhaal kunnen zowel nieuwkomers als veteranen volop van deze game genieten.