FIFA 15 Legacy Edition
Trek je voetbalschoenen aan voor FIFA 15 Legacy Edition voor de Nintendo 2DS en 3DS! Neem het voetbal in eigen handen en maak kennis met nieuwe opstellingen en outfits uit 30 officiële competities, 50 echte toernooien, 500 clubs en 12.500 spelers.
Je hebt de keuze uit twee spannende spelstanden: een klassieke wedstrijd van elf tegen elf of een wedstrijd op straat van vijf tegen vijf. Naast de gebruikelijke besturing met de knoppen kun je het touchscreen gebruiken om loepzuivere passes te geven of om de bal met een legendarische corner tussen de doelpalen te laten eindigen!
Je kunt ook een virtuele voetballer maken die op jezelf is gebaseerd met de spelstand 3D Street Football, en hem omtoveren van een groentje tot een sterspeler van wereldformaat!
Het is makkelijker dan ooit tevoren om je krachten te meten met anderen. Neem het via Local Play op tegen een vriend in een wedstrijd van elf tegen elf of vijf tegen vijf, en laat zien welke club de beker verdient en wie gedegradeerd moet worden! Speel je een weg naar de top met een van de vele beroemde spelers in FIFA 15 Legacy Edition voor de Nintendo 2DS en 3DS!