Hakuoki: Memories of the Shinsengumi
In de tijd dat het shogundom en keizerlijke legers met elkaar vochten om de macht over Japan, reist Chizuru naar Kioto op zoek naar haar verdwenen vader. Daar komt ze de Shinsengumi tegen, een aantal samuraikrijgers die gezworen hebben de shogun te beschermen.
Chizuru komt er al snel achter dat ook zij op zoek zijn naar haar vader. Wat ze te wachten staat is veel meer dan alleen het geval van een vermist persoon, wanneer ze het niet alleen tegen keizerlijke legers, maar ook tegen het bovennatuurlijke op moeten nemen!
Zal de lieve en onschuldige Chizuru temidden van al deze chaos ware liefde vinden? Dat is helemaal aan jou!