Harvest Moon: Skytree Village
De tijden zijn veranderd in de oase van de Harvest Goddess. Vroeger woonden er veel mensen in Skytree Village en was het land weelderig groen. Maar de kracht van de Harvest Goddess nam geleidelijk af en het land werd dor en droog... totdat jij verscheen!
Alleen jij kunt de zeven Skytrees weer tot leven wekken om de Harvest Goddess haar kracht terug te geven en dit verlaten land weer bruisend en levendig te maken! Verken Skytree Village en maak nieuwe vrienden. Neem daarna de aarde onder handen en vorm het land zoals jij het wilt: kweek gewassen, verzorg dieren en haal alles uit het leven!