Harvest Moon: The Lost Valley
Haal de seizoenen terug en bouw je boerderij op je eigen manier op in Harvest Moon: The Lost Valley voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Na een zware sneeuwstorm zit je te bibberen in de kou, maar een vriendelijke Harvest Sprite komt je te hulp. Die vertelt je dat de Lost Valley gebukt gaat onder een eindeloze winter. In dit agrarische avontuur is het jouw taak om de Harvest Goddess te vinden en de zon weer te laten schijnen in de Lost Valley.
Je kunt zelf kiezen of je als jongen of als meisje speelt. Kies je eigen kapsel en kledingstijl, en bouw een florerende boerderij op! Kweek en oogst gewassen, zorg voor allerlei dieren en geef het land kleur door bloembedden aan te planten. Je kunt probleemloos de boerderij van je dromen bouwen door snel tussen twee handige spelstanden te wisselen. Gebruik de Cultivation Mode om te zaaien, te oogsten en ander werk te doen, en schakel daarna over naar de Building Mode om meteen nieuwe gebouwen weg te zetten, de indeling van je land aan te passen of nieuwe grond in gebruik te nemen!
De Lost Valley is volledig in 3D weergegeven. Je kunt de omgeving tot in de kleinste details aanpassen, zodat je het landschap precies kunt inrichten zoals je zelf wilt. Maak de grond gelijk om akkers aan te kunnen leggen, graaf putten en vijvers, werp heuvels en bergen op en leg paden aan naar nieuwe delen van de vallei! Verzamel grondstoffen terwijl je door de vallei trekt en gebruik ze om je boerderij uit te breiden met nieuwe gebouwen.
Je kunt je boerenbedrijf in Harvest Moon: The Lost Valley beheren dankzij een efficiënte en gestroomlijnde besturing. De besturing is afhankelijk van de context, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je een essentieel stuk gereedschap mist. Overal waar je bent, kun je met één druk op de knop het juiste hulpmiddel tevoorschijn toveren. Als je een boom om wilt hakken, dan hoef je er alleen maar naast te gaan staan om je bijl te gebruiken! Behulpzame Harvest Sprites kunnen je ook helpen bij je dagelijkse activiteiten, dus let goed op of je ze ergens kunt vinden!
Bezoekers lopen de deur bij je plat! In de Lost Valley kom je allerlei mensen tegen die staan te trappelen om zaken te doen. Verkoop je producten om geld te verdienen en koop vervolgens nieuw gereedschap, zaaigoed en dieren om je boerderij uit te breiden en om te toveren in je eigen stulpje. Voorbijgangers kunnen je ook om hulp vragen. Je kunt ze bijvoorbeeld helpen om een verloren voorwerp terug te vinden. Als je je beloftes nakomt en je buren leert kennen, dan kom je misschien zelfs de liefde van je leven tegen! Als je de ware ontmoet, doe dan je best om de vonk over te laten springen. Je kunt zelfs trouwen en je eigen gezin stichten.
Ontdooi de Lost Valley en bouw een boerderij om trots op te zijn in Harvest Moon: The Lost Valley voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!