Hello Kitty & Friends: Rockin' World Tour
Ga met Hello Kitty en haar vrienden het podium op in deze muzikale game en reis over de hele wereld met je band.
Los puzzels op op het ritme van de muziek en sleep allerlei beloningen in de wacht na je spetterende live-optredens!