Jewel Quest The Sapphire Dragon
Na een noodlanding op een bevroren bergkam doet Raj een spectaculaire ontdekking in Jewel Quest The Sapphire Dragon. Verken de Temple of Wishes, een eeuwenoud heiligdom waarover talloze legendes de ronde doen, en neem het op tegen een bende meedogenloze piraten. Los puzzels vol actie op en laat zien wat je waard bent in de bonuslevels. Speel als verschillende personages met unieke vaardigheden, en ontdek nieuwe uitdagingen in Jewel Quest The Sapphire Dragon!