Naast al je favoriete momenten uit de film, zijn er speciale verhaalmissies waarin je de nooit eerder vertelde voorgeschiedenis van Star Wars: The Force Awakens doorloopt. Ontdek hoe Han Solo en Chewbacca de gevaarlijke Rathtars vingen, volg de avonturen van superpiloot Poe Dameron en heel veel meer!