Kijk hoe het allemaal begon in de Mega Man Legacy Collection voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Schiet, spring en glijd door zes klassieke Mega Man-avonturen voor het oorspronkelijke Nintendo Entertainment System, en ontdek extra spelstanden en content waardoor deze games op een volledig nieuwe manier tot leven komen!
Beleef de zes 8-bit avonturen waarin Mega Man een legendarische status verwierf op de NES, met verbeterde graphics en besturingsmogelijkheden. In iedere game is het de bedoeling dat je in klassieke Mega Man-stijl door allerlei side-scrolling levels heen rent, springt en schiet. Versla de Robot Masters en absorbeer hun unieke krachten om de wereld te redden.
Versla Pharaoh Man in Mega Man IV om het Pharaoh Shot te krijgen: een vuurbal die krachtiger wordt als je hem oplaadt. In Mega Man V kun je de Charge Kick toevoegen aan je arsenaal door Charge Man te verslaan. In iedere game kun je zelf bepalen in welke volgorde je de levels uitspeelt, dus kies verstandig en zoek power-ups in de juiste volgorde!
Alle zes de games voelen net zo aan als bij de oorspronkelijke release, maar zijn voorzien van gloednieuwe functies die de spelervaring voor zowel nieuwkomers als veteranen verbeteren. De Challenge Mode is een geweldige manier voor beginnelingen om vertrouwd te raken met de besturing en de gameplay. Spelers met meer ervaring kunnen uitdagingen spelen die steeds moeilijker worden. Bovendien kun je extra uitdagingen vrijspelen met de Mega Man-amiibo (apart verkrijgbaar).
Dankzij de Mega Man Legacy Collection voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen kun je het verleden opnieuw beleven!