Jij bent de nieuwe eigenaar van een luxe dierenhotel voor huisdieren op een subtropisch eiland. Begin in een klein hotel en bouw het uit naar een groot luxe Dierenhotel.Verzorg de dieren goed, bouw een kliniek, salon en fitnesscentrum. Klanten komen naar jouw vakantie-oord. Wordt jij de meest succesvolle hotelmanager?