Mystery Case Files: Ravenhearst
Geruchten over de donkere geschiedenis van het landhuis Ravenhearst doen al decennia lang de ronde. Het pas opgedoken dagboek van Emma Ravenhearst bevat misschien de sleutel tot het geheim van deze griezelige plek. Er is alleen één probleem: de pagina’s ontbreken.
Pas als je alle verdwenen pagina’s van het dagboek gevonden hebt, kom je achter het verhaal van het huis en kun je uiteindelijk het mysterie oplossen.