Emma’s ziel is vrij, maar haar geest heeft een waarschuwing gegeven die niet in de wind mag worden geslagen. Het kwaad huist nog steeds in Ravenhearst Manor.
Ervaar de spookachtige gangen van Ravenhearst als nooit tevoren dankzij de nieuwe avontuurlijke gameplay en de epische soundtrack. De houten vloeren kraken wanneer je van de ene kamer naar de andere loopt om puzzels op te lossen en om aanwijzingen te zoeken in meer dan 150 omgevingen vol detail.