Probeer nieuwe technieken uit en ontdek je verborgen tekentalent in New Art Academy voor de Nintendo 3DS! Met meer dan 30 gloednieuwe lessen die je creativiteit prikkelen, kun je in New Art Academy snel en makkelijk leren tekenen en schilderen en je kunstwerkjes delen met vrienden en familie.
Of je nu amper een poppetje kunt tekenen of al een uitmuntende schilder bent, New Art Academy biedt lessen voor iedereen, dus voor zowel beginners als gevorderden. De lessen maken je stap voor stap vertrouwd met diverse teken- en schildertechnieken, stijlen en materialen. Dankzij de heldere en toegankelijke uitleg merk je al snel dat je vaardigheden verbeteren en je zelfvertrouwen toeneemt. Sommige voorbeelden uit de lessen worden getoond als 3D-video's, zoals een boom met bewegende bladeren of een rivier met stromend water.
Toon je werk trots aan familie en vrienden van over de hele wereld. New Art Academy biedt vele mogelijkheden om je creaties te delen. Je kunt je meesterwerken bijvoorbeeld naar vrienden sturen via SpotPass.
Word een virtuele kunstleraar! Je kunt je eigen interactieve lessen maken en delen met je vrienden en familie. Kies een voorbeeld, zoals een foto die je met je Nintendo 3DS hebt gemaakt, om je vrienden je favoriete techniek of stijl te leren. Je kunt de tekenles delen via draadloze communicatie of SpotPass.
Heb je altijd al je eigen kunstgalerie willen bezitten? Nou, dat kan! Hang je kunst in je eigen virtuele museum en wandel bewonderend langs je zelfgemaakte meesterwerken.
Als je nieuwe teken- en schildertechnieken wilt leren en je eigen meesterwerken wilt maken, is New Art Academy voor de Nintendo 3DS de beste plek om daarmee te beginnen.