Kies het ruime sop in volledig 3D met dit flamboyante avonturenspel vol drama, briljante humor, gevechten en ongelooflijke speciale aanvallen en dat allemaal op jouw Nintendo 3DS-spelsysteem!
Vergezel Kapitein Monkey D. Luffy en de Straw Hat Pirates op hun zoektocht naar 's werelds ultieme schat: de One Piece. Hun reis start op open zee wanneer zij per ongeluk in gevaarlijke wateren terecht komen die beschermd worden door een al even oude als mysterieuze beschaving...
Gebaseerd op de One Piece manga en langlopende animeserie gecreëerd door Eiichiro Oda, combineert dit spel alle actie van het vorige Wii-spel One Piece Unlimited Cruise Episode 1 met geweldige nieuwe extra's in één pakket voor op je Nintendo 3DS. In het basisavontuur kun je naast de jonge kapitein Luffy ook spelen met andere leden van de piratengezelschap zoals Zoro, Sanji, Robin en Franky, om er maar een paar te noemen.
Het fantastische schip Thousand Sunny is je basis en brengt jou en je losbandige bende naar diverse mysterieuze eilanden om daar te vechten tegen laffe-daden-doeners, rivaliserende piraten en mariniers terwijl je zoekt naar glinsterende schatten.
One Piece Unlimited Cruise SP heeft een vechtsysteem dat je volledig kunt uitdiepen en aanpassen. Je kunt nieuwe aanvallen leren, het niveau van je aanvallen verbeteren, je bemanning sterker maken, je besturingsoverzicht aanpassen en een aantal verschillende speciale aanvallen gebruiken. In het spel kun je zelfs de ultieme aanval van elk personage uit de animeserie loslaten. Maar zelfs met enorm grote gummy vuisten heb je nog steeds alle hulp nodig die je kunt krijgen om alle 30 bazen uit de serie te verslaan...
Om je reis te bespoedigen kun je jezelf uitrusten met een aantal zeer bruikbare voorwerpen, kun je vallen uitzetten om beesten te vangen, relaxed gaan vissen en nieuwe voorwerpen maken van bepaalde ingrediënten door ze te koken, samen te smelten of te ontwikkelen. Daar bovenop kun je een reis maken langs alle beroemde strijdtonelen van One Piece in de Marineford-spelstand, één voor één tegen een stroom eindbazen vechten of tegen honderden vijanden tegelijkertijd strijden. Jij mag kiezen. Tijdens je reis in One Piece Unlimited Cruise SP kom je zelfs een exclusief nieuw personage tegen, gecreëerd door One Piece schrijver Eiichiro Oda zelf...
Treed binnen in deze levendige wereld en geniet van doldwaze actie in stereoscopisch 3D in One Piece Unlimited Cruise SP van Ganbarion en Namco Bandai Partners S.A.S voor de Nintendo 3DS.