PES 2011 3D – Pro Evolution Soccer
In PES 2011 3D beleef je het nobele voetbalspel niet alleen op een nieuwe manier, maar in een compleet nieuwe dimensie! Laat je in PES 2011 3D overdonderen door de sfeer van het spel, de adembenemende 3D-beelden en de perfecte gameplay. Het spel bevat vele spelstanden, waaronder de meeslepende stand Master League en het meest prestigieuze voetbaltoernooi, de UEFA Champions League.