Persona Q2: New Cinema Labyrinth
Licht, camera, actie! Je favoriete Persona-personages zijn terug in Persona Q2: New Cinema Labyrinth.
Welkom bij de ultieme Persona-ervaring. Persona Q2, het vervolg op de geliefde dungeon crawler, is nu verkrijgbaar voor de Nintendo 3DS. Ga op avontuur met de hoofdpersonen uit P3, P4 en P5 terwijl ze in een nieuwe en mysterieuze wereld terechtkomen.