In Pilotwings Resort, het langverwachte 3D-vervolg op Pilotwings 64 neem je plaats in de pilotenstoel als nooit tevoren! Importeer je Mii-personages vanuit Mii-maker op je Nintendo 3DS en verken Wuhu Island (de bekende lokatie van Wii Sports Resort en Wii Fit Plus) per vliegtuig, hangglider of de rocket belt. Elk type vervoermiddel kent een unieke besturing, voor een aparte uitdaging.
Ga 40 uitdagende vliegmissies aan in Mission Mode om sterren te verdienen, of doorzoek Wuhu Island voor honderden verzamelbare Extra's in Free Flight Mode om 3D-diorama's van verschillende vliegtuigen en beroemde eilandmonumenten vrij te spelen. Bekijk bekende plekjes op Wuhu Island vanuit vogelvluchtperspectief en ontdek een paar nieuwe! Je kunt je belevenissen zelfs delen met vrienden en familie door in het spel foto's te nemen en deze te bewaren in het foto-album van je Nintendo 3DS-systeem. Pilotwings Resort is een prachtig luchtsportspel met geweldige 3D-uitzichten op Wuhu Island.
Suis door het luchtruim boven Wuhu Island in een hangglider, rocket belt of vliegtuig - elk met een unieke besturing, geheel eigen gevoel en nieuwe gameplay.
Mission Mode en Free Flight Mode bieden een weelde aan activiteiten, uitdagingen en gameplay voor elk type speler.
Pilotwings Resort importeert je persoonlijke Mii-personage uit Mii-maker op je Nintendo 3DS-systeem en maakt hem of haar de ster van je avontuur.
Pilotwings Resort bevat een wijdte- en dieptegevoel dat alleen bereikt kan worden met de 3D-effecten van Nintendo 3DS, voor een belevenis en speelstijl die ongekend is voor luchtsportspellen.