Project X Zone
Dit is de cross-over van de eeuw! Bereid je voor op epische gevechten met een paar van de bekendste helden uit de wereld van videogames: tal van spelseries van Capcom, SEGA en Namco Bandai komen samen in Project X Zone, alleen op Nintendo 3DS.
Project X Zone combineert strategische RPG-elementen met live vechtactie, met keuze uit meer dan 50 speelbare personages uit niet minder dan 29 verschillende spelseries. Zie hoe helden uit Mega Man, Tekken, Resident Evil, Shining Force, Street Fighter, Virtua Fighter en meer met elkaar op de vuist gaan. Kijk toe terwijl ze vechten om hun eigen wereld te redden van een almachtig kwaad, wanneer het hele universum vernietigd dreigt te worden door een kloof tussen tijd en ruimte!
Gevechten bestaan uit twee verschillende onderdelen: bewegen en vechten. Om beurten kunnen spelers hun strategische keuzes maken door personageparen ('Pair Units') over de kaart te bewegen en ze zo te positioneren dat je het meeste uit hun vaardigheden haalt, om vervolgens tot de aanval over te gaan. Als je vervolgens een tegenstander hebt gekozen, begint een live gevecht waarin je eenvoudige knoppencombinaties gebruikt om acties uit te voeren en combinatieaanvallen op te zetten. Time je aanvallen goed voor het maximale effect, combineer Pair Units en individuele 'Solo Units' om je vechtmogelijkheden uit te breiden, en gebruik flitsende acties als kruiselingse aanvallen en afmakers om je vijanden voorgoed uit te schakelen!
Project X Zone biedt uren aan spannende, tactische gevechten en zit boordevol met indrukwekkende geanimeerde tussenfilmpjes met personages van Capcom, SEGA en Namco Bandai die elkaar voor het eerst in hetzelfde spel ontmoeten. Kruip in de huid van je spelhelden zoals je dat nog nooit hebt gedaan!