RPG Maker Fes
Heb je zin om zelf als game-developer aan de slag te gaan? In RPG Maker Fes kun je gemakkelijk zelf RPG's maken, zonder dat je hoeft te kunnen programmeren!
Met krachtige maar gebruiksvriendelijke tools kun je je fantasie tot leven wekken! Gebruik allerlei personages, verhalen, gevechten en meer om naam te maken als ontwikkelaar! Deel daarna je creaties met anderen en speel zelf avonturen van andere spelers met de software RPG Maker Player! Welk verhaal deel jij met de rest van de wereld?