Reis naar verschillende adembenemende locaties om een hengelsportkampioen te worden. Werp je hengel uit in kalme meren, ruige kustwateren en nog veel meer plekken. De game is beschikbaar in 3D, zodat alle opspringende vissen en opspattend water levensecht in beeld wordt gebracht. De verschillende vissoorten, uiteenlopend van sluwe baarzen tot ijzersterke blauwvintonijnen, zullen zelfs de meest ervaren vissers op de proef stellen. Ontdek vijftien levels, 40 vissoorten en meer dan 100 onderdelen voor je visuitrusting. Gebruik verschillende technieken, waaronder vissen met aas en vliegvissen. Je kunt de vissen die je hebt gevangen, bewaren in twee 3D-aquaria.