Springen, dressuur en military zijn de onderdelen waarvoor je je paard kunt trainen, waarna je kunt deelnemen aan prestigieuze toernooien. Zorg goed voor je rijdier als het op stal staat, want alleen als sterk team maak je kans om te winnen!