Shin Megami Tensei IV: Apocalypse
In het verhaal van Shin Megami Tensei IV: Apocalypse staat een Hunter-kadet centraal. Hij wordt gedood door een van de demonen die het post-apocalyptische Tokyo zien als hun persoonlijke pretpark. De mysterieuze god Dagda wekt de hoofdrolspeler weer tot leven in ruil voor zijn trouw en stuurt hem op een gevaarlijk pad over de dunne lijn tussen vrede en anarchie. Is Dagda slechts een opportunistische god of is een schakel in iets veel groters?