Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux
In Shin Megami Tensei: Strange Journey verschijnt een ruimtelijke storing vol demonen in Antarctica en dreigt de aarde te overspoelen. De Verenigde Naties sturen een team van geavanceerde specialisten om dit mysterie te doorgronden en te ontdekken hoe ze het probleem bij de bron kunnen aanpakken. Nou, haal je Demonica maar weer tevoorschijn in deze nieuwe, uitgebreide game: Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux. Je kunt nieuwe verhaalcontent, extra eindes, een nieuwe kerker om te verkennen, en meer verwachten in de terugkeer van dit sci-fi-achtige SMT-avontuur.
In Strange Journey Redux speel je als een dappere VN-soldaat die een ruimtelijke storing, de Schwarzwelt, onderzoekt. Dit is een koepel van duistere energie die de wereld dreigt op te slokken. Binnen tref je een griezelig spiegelbeeld van onze eigen aarde aan, bevolkt door demonen die jou maar al te graag willen ontmoeten. De game bevat gloednieuwe illustraties van Masayuki Doi, vernieuwde graphics, aanpassingen aan de gebruikersinterface, en meer om deze reis naar de Schwarzwelt nog vreemder te maken.
Je zult niet in dezelfde nachtmerrieachtige voetsporen als tevoren treden, want een nieuw personage, Alex, zal een belangrijke rol spelen in het verhaal. Veel is er niet over haar bekend, maar er is een ding dat je zeker weet: ze heeft een appeltje met jou te schillen. Ze wordt vergezeld door nieuwe demonen die je misschien herkent uit andere SMT-delen. Ook zijn er nieuwe eindes en een nieuwe kerker om te ontdekken.
Met zijn vreemde, demonische sci-fi-verhaal, meeslepende demonenverzamelpret en meerdere verhaallijnen om te verkennen, is Strange Journey Redux een geweldig ATLUS-JRPG-avontuur dat je niet mag missen!