Sonic & All-Stars Racing Transformed
Geniet van spannende racewedstrijden en laat iedereen zien wie de snelste is in Sonic & All-Stars Racing Transformed voor Nintendo 3DS! Kruip achter het stuur van geweldige voertuigen die tijdens races van auto's in boten en vliegtuigen kunnen veranderen. Race te land, ter zee en in de lucht om te bewijzen dat jij de snelste bent!
Terwijl de dynamische parkoersen het uiterste van je racevaardigheid verlangen, moet je ook nog eens je tegenstanders met allerlei wapens bestrijden. Door stijlvol te racen wordt je All-Star-meter steeds verder gevuld, totdat je hem kunt gebruiken voor een vernietigende All-Star Move!
Maak je keuze uit een grote selectie van klassieke SEGA-personages, van Sonic the Hedgehog tot Vyse uit Skies of Arcadia Legends, of kruip zelf achter het stuur met je eigen Mii-personage. Elk personage heeft een uniek transformerend voertuig met een eigen rijgedrag. Je kunt naar hartenlust driften, boosten en barrel-rolls maken om je tegenstanders te snel af te zijn.
Er wacht je een wereld vol spelmogelijkheden en uitdagingen. Race door de uitgebreide wereldtoer, ga voor het goud in de Grand Prix of strijd hard-tegen-hard in de Battle-arena's. De hectische online- en lokale meerspelerstanden laten je met maar liefst 10 spelers tegelijk racen.