Viking Invasion 2 - Tower Defense
Volg de knotsgekke nieuwe avonturen van Olaf de Viking en zijn bende in dit tekenilmachtige 'tower defense'-spel. Bouw je torens op de meest strategische locaties om de oprukkende Vikingeenheden te stoppen. Om weerstand te bieden aan de drakkars, walkures en zelfs de god Odin, moet je met de verdedigingen verbeteren en nieuwe gebouwen ontgrendelen.
Let op: De downloadable versie van Viking Invasion 2 - Tower Defense verschilt van de retailversie, en bevat 12 kaarten en de Story mode.