DRAGON QUEST VI: Realms of Reverie
Reis tussen twee mysterieuze werelden en ontdek de waarheid over jezelf, in deze remake van een klassieke RPG die nooit eerder in Europa is uitgebracht.
"De RPG-serie Dragon Quest werd gecreëerd door Yuji Horii. Het eerste deel uit de reeks werd in 1986 uitgebracht voor het Japanse Famicom-systeem, maar het duurde tot 2008 voordat er een Dragon Quest-spel voor een Europees Nintendo-systeem op de markt kwam. Dragon Quest IV werd opnieuw uitgebracht met de naam 'Dragon Quest: The Chapters of the Chosen', speciaal voor het Nintendo DS-systeem.
Voor het eerst is nu het in 1995 voor de Super Famicom uitgebrachte Dragon Quest VI: Realms of Reverie beschikbaar in Europa."
"Tijdens deze laatste confrontatie trek je samen met twee vrienden door een duister woud en berijd je een reusachtige draak om aan de demon Murdaw te ontsnappen.
Een ding weet je wel. Om orde op zaken te stellen zul je een gevaarlijk avontuur moeten beleven, en moet je vechten voor je leven. Het zal niet voor het laatst zijn dat je de dromenwereld bezoekt…"
Milly beschikt over mysterieuze krachten en kan mensen uit andere gebieden zien. Ze is een belangrijke reisgenoot tijdens dit avontuur.
Carver reist de wereld rond om zijn gevechtskunsten te verbeteren. Hij is onmisbaar in het gevecht. Na een moeizaam begin worden Carver en jij de beste vrienden.
De jonge en getalenteerde Nevan komt uit een dorp dat bekend staat om zijn bekwame helers. Deze ondersteunende vaardigheid maakt hem tot een bondgenoot van onschatbare waarde.
Ashlynn is een uiterst vaardige tovenares die lijdt aan een ernstige vorm van geheugenverlies. Tijdens de tocht leert ze krachtige toverspreuken.
De mysterieuze Terry is een zwaardvechter die zijn gelijke niet kent. Dit zorgt er echter wel voor dat hij zich enigszins arrogant en superieur gedraagt. Wat is zijn probleem?